1301272.jpg
kuva: Pastiche Family Portal

Ensimmäisenä paikalle saapui Igor, joka oli Hannan komea veli. Hänen leveät hartiansa huomattiin heti, kun hän astui salonkiin. Igor tiesi sen. Hanna oli kertonut minulle, että Igor oli vaikea tapaus. Jo äitinsä vatsassa hän oli osoittanut määrätietoisuutensa ja vallanhalunsa pommittamalla kokonaiset kaksi kuukautta kohdun jokaisen paikan repeämispisteeseen.

Kun Igor vihdoin oli syntynyt, hän oli karjaissut heti kohdusta ulos päästyään ilmoille kuulutuksen, joka sisälsi sanoman: kartanon uusi isäntä on saapunut, osoittakaa kunnioitusta!

Ja häneen minä olin toivottamasti rakastunut. Igor oli vienyt minun sydämeni. Päivin ja öin ajattelin kuinka minä vihdoin pääsisin hänen voimakkaaseen syleilyynsä. Olin varma, että juuri minä olen se nainen, joka kesyttää hänet. Minä saisin hänet asettumaan.

Tänä iltana olisi taas yksi mahdollisuus päästä askeleen lähemmäksi unelmieni miestä. Musiikki alkoi soida ja minä suoristin ryhtini. Katsoin tiiviisi Igoria suoraan silmiin salin toiselta puolen. Hae minut tanssimaan, hae nyt, mielessäni hoin.

Igorin katse pysähtyi minun kohdallani. Hänen silmänsä näkivät minun silmäni. Tunsin hänen sielunsa koskettavan minun sieluani.

Miehen katseessa välähti halu.