Tapahtui edellisessä osassa:

Igorin katse pysähtyi minun kohdallani. Hänen silmänsä näkivät minun silmäni. Tunsin hänen sielunsa koskettavan minun sieluani.

Miehen katseessa välähti halu.


Vapisin kauttaaltani. Mitä jos hän tulisikin minun luokseni. Olin nyt ensimmäistä kertaa tilanteessa, josta olin haaveillut niin kauan. Igor huomasi minut ja minä huomasin voiman hänen silmissään.

Igor lähti kävelemään suoraan minua kohti suuren salin toiselta puolelta. Hän ei pysähtynyt eteen ilmestyvien naisten eteen. Hän käveli yhä nopeammin. Pian hän olisi minun edessäni. 

Hengitin jo raskaasti. Syväänuurrettu iltapukuni paljasti dekolteni. Rintani kohoilivat hengitykseni tahdissa. Laitoin molemmat käteni sydämeni kohdalle. Kallistin niskaani taaksepäin. Minusta tuntui, että pyörtyisin juuri siihen paikkaan.

Vain muutaman metrin päässä minusta unelmani särkyi. Hanna, Igorin sisko, ryntäsi veljensä eteen ja pysäytti hänet.

- Mihin sinulla tuollainen kiire on? Etkö muista? Hanna sanoi ja nojautui Igoria kohti kuiskaamaan hänelle salaa jotain mitä muut eivät saaneet kuulla.

Igor huokasi, irrotti katseensa minusta ja lähti sisarensa kanssa kävelemään pois salista.